Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Kontakt

  • AUTO-CAR-POLSKA
    Krzysztof Sobkiewicz
    ul. Rynkowa 128
    62-081 Przeźmierowo
    NIP: 777-233-83-17
  • E-mail:sklep@czescivw.eu
  • Telefon512 934 440
    506 404 000
    (61) 894 42 24
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 9.00 - 13.00, niedziela 9.00-13.00

Zmiana języka

PolskiAngielski
1 » Reklamacje2

Reklamacje

Warunki reklamacji

Reklamacji podlegają produkty niezgodne z umową - czyli takie, które nie odpowiadają opisowi produktu na stronie, lub w których wystąpiła wada wynikająca ze złego użytkowania produktu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania produktu do reklamacji przez sklep. W ciągu 14 dni jesteśmy zobowiązani poinformować klienta o decyzji w sprawie danej reklamacji. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar będzie odesłany na koszt klienta.

Wzór formularza do reklamacji:

                                                                                                                        ..................., dn............. 20.... r.
 
 
 
                                     Formularz reklamacyjny  
 
                                                            
 
REKLAMUJĄCY:
Imię i Nazwisko ......................................
 
Nick Z Allegro ........................................
 
Adres: ..................................................
Adres c.d : ............................................
email: ...................................................
 
tel. .......................................................
Data nabycia towaru .......................................................
Nazwa towaru.................................................................
Nr Aukcji lub zamówienia ................................................
Ilość reklamowanego towaru …… ……....szt. po................zł
 
 
Ogólna wartość towaru …..…………………….zł
 
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI:  opis wad
 
………………………………………………………………......................................................................
 
………………………….…………………………………………………………………………………….............................
 
......………………………………...........................................................................................
 
Kiedy wady zostały stwierdzone  .........................................
 
W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany całości towaru na inny proszę o zwrot wartości przedmiotów przelewem na mój rachunek bankowy
 
Nr..rachunku..........................................................................................................
 
Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane/ Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.
 
 
 
                                                                                     ………………………………….......
(czytelny podpis reklamującego)
 
  
 
 

 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl