Reklamacji podlegają produkty niezgodne z umową - czyli takie, które nie odpowiadają opisowi produktu na stronie, lub w których wystąpiła wada wynikająca ze złego użytkowania produktu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania produktu do reklamacji przez sklep. W ciągu 14 dni jesteśmy zobowiązani poinformować klienta o decyzji w sprawie danej reklamacji. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar będzie odesłany na koszt klienta.
Wzór formularza do reklamacji:
..................., dn............. 20.... r.
Formularz reklamacyjny
REKLAMUJĄCY:
Imię i Nazwisko ......................................
Nick Z Allegro ........................................
tel. .......................................................
Data nabycia towaru .......................................................
Nazwa towaru.................................................................
Nr Aukcji lub zamówienia ................................................
Ilość reklamowanego towaru …… ……....szt. po................zł
Kiedy wady zostały stwierdzone .........................................
W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany całości towaru na inny proszę o zwrot wartości przedmiotów przelewem na mój rachunek bankowy
Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane/ Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.