Nie odbieramy zwrotów przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.
W przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu w terminie 14 dni. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
W przypadku zwrotu w celu wymiany na inny produkt prosimy o wcześniejszą informację na adres AUTO CAR POLSKA (e-mail ) oraz dołączenie paragonu lub faktury w ciągu 14 dni.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera.